close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

להיות במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל עם קידום אתרים אורגני של חברת עסק בדיגיטל

מערכת שורשב תמוז, תשפד08/07/2024

מחקרים רבים הראו ש-70% מהאנשים נכנסים ל-3 התוצאות הראשונות כאשר הם מחפשים דבר מסויים בגוגל

תגיות:
להיות ראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל
צילום: pexels
יש לכם אתר אינטרנט ואתם רוצים להגדיל את כמות הכניסות לאתר? הגעתם למקום הנכון. קראו את המאמר שלנו ותדעו את כל המידע על קידום אתרים אורגני ומדוע
להיות ראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל
צילום: pexels
הוא כל כך חשוב להגדלת כניסות המבקרים לאתר שלכם. בזכות קידום אורגני, תוכלו להגדיל את כמות הפניות והמכירות לעסק שלכם, ולקדם את האתר בתוצאות החיפוש של גוגל.

מה זה קידום אתרים אורגני?
קידום אתרים אורגני הוא שם כולל למגוון רחב של פעולות שניתן לבצע באתר אינטרנט כדי להגיע לתוצאות החיפוש הראשונות של גוגל. משמעות השם קידום אתרים אורגני הוא שניתן לקדם אתר אינטרנט מסויים לתוצאות החיפוש הראשונות ללא תשלום לגוגל עבור הקידום, בשונה מקידום ממומן. בנוסף התנועה האורגנית שמגיעה לאתר, נשארת יציבה וקבועה לאורך זמן ארוך בניגוד לקידום ממומן, שבו ברגע שאתם מפסיקים לשלם למעשה לא יהיה לכם כלל כניסות לאתר.

כיצד עושים קידום אתרים אורגני?
קידום אורגני לאתר מורכב מכ-200 פעולות שונות שהתוצאה הסופית שלהן הוא עלייה בדירוג תוצאות החיפוש של גוגל. ככל שאתר יהיה מושקע יותר, מסודר יותר מבחינת חלוקה לקטגוריות ותגיות, ומלא בכתבות ומאמרים יהיו לו יותר כניסות. ניתן לסכם את רוב פעולות הקידום ב-2 נושאים מרכזיים שבזכותם ניתן לקדם את האתר.
1. כתיבת תוכן שיווקי וכתבות שעוסקות במילות מפתח שונות שאתם מעוניינים להתחרות עליהם בתוצאות החיפוש.
2. קניית מאמרים מאתרים אחרים שמפנים לאתר שלכם (backlinks).

מה קידום אורגני יכול לחולל לאתר שלכם?
הסיבה העיקרית להשקעה בקידום אורגני היא שהאתר שלכם יוכל להופיע ביותר מילות חיפוש שהלקוחות שלכם מחפשים בגוגל כאשר הם מחפשים אתכם ובנוסף, האתר עצמו ידורג במקומות גבוהים יותר ויוכל למשוך יותר לקוחות שיפנו אליכם לקבלת שירות או יבצעו רכישה באתר.

רוב הגולשים היום הם עצלנים ולכן הם יעדיפו להיכנס לאתרים שמופיעים גבוה יותר בתוצאות החיפוש. תחשבו על עצמכם לרגע, מתי הייתה הפעם האחרונה שחיפשתם שירות מסויים והגעתם לדף השמיני של תוצאות החיפוש של גוגל?

מחקרים רבים הראו ש-70% מהאנשים נכנסים ל-3 התוצאות הראשונות כאשר הם מחפשים דבר מסויים בגוגל.

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולארי ביותר ברחבי האינטרנט ומעל 90% מכלל גולשי האינטרנט משתמשים בו ולכן חשוב להשקיע בשיווק העסק שלכם במנוע החיפוש.

בנוסף לכך, ברגע שהאתר שלכם יהיה ממוקם בתוצאות הראשונות במילות חיפוש רבות אתם למעשה "תשאירו חותם" על הלקוחות, שיכנסו שוב ושוב לאתר שלכם וירגישו בנוח יותר לפנות אליכם או לבצע רכישה דרך האתר.

סיכום
אם אתם רוצים להגדיל את העסק שלכם ולהגיע ללקוחות חדשים, קידום אתרים אורגני הוא בהחלט הפתרון המתאים עבורכם. ככל שהאתר שלכם ימוקם בתוצאה טובה יותר, כך תוכלו להרוויח יותר ולהשיג יותר פניות מלקוחות חדשים תוך כדי השארת חותם על לקוחות והשארת רושם חיובי לעסק שלכם.

הכתבה נכתבה על ידי חברת עסק בדיגיטל – בניית וקידום אתרים בגוגל.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה